archive-ee.com » EE » S » SERVER.EE

Total: 205

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Olle Kärner
    1 le metsa reaalset läbitavust igas suunas Jooksutee tuleb valida selle järgi kust mets kiiremini läbi laseb mitte selle järgi kust joosta tahaks Antud juhul surus nõlval olnud mahakukkunud puudega ala mind alla vanale suusarajale vastupidiselt plaanile joosta mööda nõlva Seal tundus hetkeks et saan soost kiiresti üle Ei õnnestunud üritasin suusarajalt metsa sisse murda aga põrkasin peagi välja tagasi punane täpp Jätkasin mõnda aega rada pidi aga siis tuli

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=343 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    mõneti tüüpiline aps olles kinni püüdnud minut varem startinu pressisin end raiesmiku tõusul temast mööda ja suundusin pulss taevas uimasesse tihnikusse korraliku suunakontrollita Tulemuseks järsk kaldumine vasakule ning 50 60 sekundit mõttetut ajakulu Olen endale öelnud et pärast kaasvõistlejaga rajal kohtumist peaks kohe kaarti lugema ja suunda vaatama Hoolimata situatsiooni labasusest Ka kõrgepingeliini all kasvõi vägisi et meelde tuletada mis teha tuleb Ja ikka ma astun aeg ajalt sama reha otsa Keskendumise katkemine kaasvõistleja mõjul ütleks õpik Pühapäeval oli Ankkurirastit tavarada samal maastikul kus mullu Põhjamaade MV tava Väga lahe plats mul oli seal ju päris hästi läinud ka 8 koht Tehniliselt tegin nüüdki väga enesekindla jooksu kuid kahjuks ka väga passiivse jooksu Väsimust polnud kuid agressiivsus oli puudu Kaotasin natuke aega sellega et rõngad olid viltu ei saanud piisavalt kiiresti aru nt 7 KP obkjekt kivi u 20 sekundit ning 17 KP s vaatasin valesti numbrit Vaatasin punktis et selle koodnumber on 117 kuid väljajooksul legendile pilku heites nägin et kood peab olema 171 Ots ümbes ja tagasi Kuigi olin täiesti kindel et olin õiges kohas KP s nägin et olin esimesel korral valesti vaadanud sest ka seal oli kirjas ikkagi 171 Paarkümmend sekundit siitki sõpradele See ei ole

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=342 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    olema pole häda midagi T ehhi laagris otsustas organism võtta aja maha kolmeks päevaks täpselt võistluspäevade ajaks Enne sain normaalselt trenni teha ja pärast võistlusi pääsesin uuesti metsa kuigi ettevaatlikult Prague Easter i esimese päeva hommikul oli enesetunne sant Läksin ikkagi teistega veel hommikujooksule kaasa et olla kindel Kuigi mässisin end kõige paksemalt riidesse olid mul külmavärinad ja hingamine polnud kaugeltki puhas Lisaks oli peavalu Tervisega ei mängita sellise tundega ei tohi startida Ots ümber ja hotelli tagasi Kahest kilomeetrist piisas et selgusele jõuda Järgmisel päeval polnud sedagi vaja Kolmandal päeval jaksasin juba trepist pika sammuga üles tulla ja neljandal olin taas metsas Selge see et laagris haige olla on väga nõme ja raske on alla suruda tahet joosta joosta joosta Aga ma olen tundnud ka tulemust mille annab tõbisena treenimine ja seda ei tahaks kohe kindlasti uuesti kogeda Kahel eelmisel kevadel tegin endale palju rohkem liiga kui praegu Loodan et edasi õnnestub tervis korras hoida ja vorm läheb ülesmäge Nii palju siis sellest Kevadel peab olema ettevaatlik Laager ise oli väga hea Maastikud rajad ilm kõik muu Tänud Radekile Tuleval nädalavahetusel tahaks Soomes rinnanumbri ette panna teele asuda ja hoida ennast pildis Nagu seda teeb fotol olev tundmatuks Doksy

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=341 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    ehhi koondise treener Radek Novotny seda nimetab Väga lahe Paar trenni on olnud sellist et 10 min km jäänuks ilmselt ka võistlustempos kättesaamatuks Imelik on kirjutada päevikusse rada 6 5 km aeg 88 minutit Aeroobse läve tempo Peaks ikka vana kooli koefitsiendid kasutusele võtma Saaks naksti 18 km kirja Portugalis kukkusin randme pahupidi Valutas Läheb üle arvasin Kahjuks ei ole läinud Uskumatu on see et see on seganud treenimist Luud

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=340 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    Lisaks tegin kaasa kahel võistlusel Neist esimesel oli viis starti ja teisel kaks Võtsin endale tehnilise soorituse poolelt igaks päevaks eesmärgid ja enda täielikku füüsilist väljaelmist olulisimaks ei pidanud Portugal O meeting ul oli esimesel päeval nt plaanis hoida võimalikult joone juurde ja teada 100 kogu aeg kus olen Eesmärk ei täitunud Juba teise punkti joostes olin pildist väljas ja joonest kaugel Paar viga tuli veel Ebakindel algus Õhtune sprint kalurikülas oli meeleolukas nikerdamine kitsastel tänavatel hea treening Viletsa avapäeva järel pidin teisel päeval tegema tehniliselt kindla soorituse 0 viga Ei täitunud Alustasin normaalselt aga ühes kohas keeras maakera end järsult ja ootamatult kui ma olin just õhus ja näoga vasakule Kolmanda päeva tavaraja läbisin küll võrdlemisi rahulikult kuid kaarditreeningute suurest kogusest väsima hakanud raske pea lubas raja teises pooles sisse ka väga suured vead Neljandaks päevaks pidin saama end ette lugema ja joonele lähemale See õnnestus Vahepeal olin joonel mis joonel Füüsilisest poolest nii palju et ilmselt olid laagri alguse treeningud olnud liiga tugevad võistluste normaalseks läbimiseks jalad ei liikunud üldse liivasel maastikul Lihased olid tühjad ja võistluste kolmanda päevani trampisin koha peal neljandal liikusin edasi ka POM 1 päev Kaart Tulemused POM öösprint Kaart Tulemused POM 2 päev

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=339 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    hoopis teist tüüpi maastikele harjutama Kavas on ka kahel võistlusel joosta Portugal O Meeting 13 16 02 ja Norte Alentejano O Meeting 20 21 02 on treeningprogrammis kokku kuue stardiga võistluste lingid on kalendris Kui lisada kavva ka kaks õhtul pimedas peetavat sprinti siis on starte kokku kaheksa Olen seadnud eesmärgid mis loodan laagriga saavutada Need pole seotud tulemustega vaid o tehnilise poolega Füüsiliselt sobib laager heaks intensiivseks treeningtsükliks millega

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=338 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    veel Stockholmis ühe sprindi tõusvas tempos ja sellega oli töö tehtud Edasi jäid vaid kerged trennid Enne jooksu Roslagen väikeklubina ööbis loomulikult ühes korraldajate poolt pakutud Jukola suures telgis Selle asukoht oli küll vilets Väga lähedal võistluskeskusele ja otse ühe valjuhääldi kõrval Nii et spiikrite sisukat juttu sai nautida igal puhkehetkel Rootsi poolt tulijad jõutavad reeglina võistlusplatsile vara Päev otsa tuli selgi korral kesksuvise sooja ilmaga platsil passida start oli alles väga vara järgmisel hommikul See pole optimaalne viis valmistuda võistluseks mida ka ükski suurem klubi ei tee kuid sel ei saa lasta end segada Käisin päev otsa ringi camelback seljas voolik suus Jõin võistluseelsel päeval väga palju et hoida vedeliku taset organismis Tegin päeval oma viimase jooksukese enne võistlust umbes 45 minutit kerget liikumist metsas osa ka kaardiga Lõppu tegin kolm tugevat kiirendust lamedal allamäge lõigul Neid asju ma kutsun ka jalgade avamiseks Püüdsin minna vara magama sest ankruetapiks peab ärkama väga vara pakun et umbes kl 1 30 2 00 öösel Jäin kiiresti magama aga juhtus see mis tihti juhtub Pärast lühikest ja sügavat und olin jälle üleval ja enam uinuda ei suutnud Sisuliselt magamata alustasin varahommikul öösel soojendust teades et mu klubi kolm rootslast ja kolm lätlast imet teha pole suutnud Eelmise aasta üllatus 41 koht oli sel korral kaugel Võitlesime au eest teises sajas Jooks ise Jooksust endast oskan ma kõige vähem midagi meenutada See tuli nii iseenesest kui veel võimalik on Sain kaardi jooksin metsa tulin fini isse ja olin tehtuga rahul Ma ei läinud tulemusi vaatamagi vaid sammusin otse telgi suunas Mu eesmärk oli sügisene MM Rootsis ja siht oli selge silme ees Jukola oli üks vahepeatustest Telgis haarasin oma camelback i ja asusin taastavale jooksule Enne veel astus juurde klubikaaslane ja ütles särades et mul on päeva kolmas aeg Ei saanud kuidagi uskuda seda juttu see polnud võimalik Tulin sörgilt tagasi ja telki jõudes sain vastata paarile väga varajasele helistajale kes olid mulle Eestis kaasa elanud Siis hakkas asi kohale jõudma ja hirmus hea tunne oli Läksin ise ka tabloo juurde kontrollima Ma tundsin terve jooksu et mul läheb hästi aga ma poleks suutnud uneski näha et nii hästi Orienteerumine sujus suurepäraselt Sain vahetuse 118 ja fini isse tulin 81 kohal võitjast maas 54 minutit Thierry Gueorgiou ja Emil Wingstedt olid jooksnud paarisrakendina teistest ees Jukola võidu nimel ja pigistanud välja päeva kaks kiireimat aega Tõsi mul oli ühes kohas neist umbes pool minutit soodsam hajutus Kuid arvestades tausta oli see päev väga suur kordaminek Õppetunnid Vahel võib ainult väga kerge treeninguga vedru pinge alt vabaneda Jõuga väsimuse vastu ei saa väsimusega on vormi tuleku eelduseks palju puhkust Sobiv rütm treeningus puhkus koormus puhkus Vahel võib nii vähe treenida et häbi on eeldusel et piisav hulk tööd on tehtud O tehnilise vormi saavutamiseks on hästi tähtis teha õiges koguses o treeninguid Nt laagris mitmelgi päeval ainult 1 kaarditrenn päevas Ülearu palju kaardiga joosta pole hea väga lihtne on vinti üle keerata aga tehtus peab jaksama hoida kvaliteeti Intensiivsetel kaarditrennidel on vaja 100 protsendilist

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=337 (2016-02-17)

• Olle Kärner
    14ga panema selga puuvillast pildiga T särki ja sellele kilekat kilekotti peale vedama et siis tikksirgelt täiel kiirusel üle lageda minema pühkida Muidu hakanuks ju külm Lisaks tahan kindlasti ära mainida Eesti Kaitseväe ja Delta kes on minu suurimateks toetajateks Ilma nende abita oleks väga keeruline praegust sportlasteed ette kujutada Paar nädalat tagasi olingi Soomes klubi juures laagris Tutvusin sellise spordialaga nagu orienteerumine No see on ikka eriti põnev värk Kui lamp pähe lüüakse ja võõras kohas öösel metsa aetakse siis on seiklust rohkem kui rubla eest Seda enam kui saad lambi mis eriti ei tööta No jah ma päris nullist rajale ei läinud Olin alaga põgusalt tuttav aga viimane liikumine kaardiga oli tervelt neli päeva varem Jooksime ühel õhtul rajal mille linnulennulise tempoga alla 10 min km läbinu saab hinnanguks väga tubli seda öise variandi ja kerge lume puhul Meie klubis selliseid eesrindlikke ei olnud raja reeglitepäraselt läbinuidki oli alla veerandi startinutest Lund oli ka aga maastik oli karm füüsiline ja tehniline Kohe selle maastiku kõrval tuleb järgmisel aastal Jukola teatejooks Korraldajad olevat sügisel müünud juba 800 treeningkaarti Jukola on klubidele oluline Järgmisel hommikul oli klubi testjooks maastikul maastotesti Ma ei tea teisi klubisid kes peaks oma testjooksu o rajal St iga kord on sama rada Esimesel korral oli see kindlasti väga hea lühirada Nüüdseks kütavad kohalikud seda distantsi ilma kaardita Kiireim teekond on neile hästi teada Mitte mulle mul oli kaart kaasas Minu debüüt sel rajal ja jala proov maastikul üle pika aja piirdus lihtsalt tugevas tempos jooksuga Sain ka kaarti jälgida Esimeste tempos poleks suutnud praegu püsida ega ka kaarti vaadata Selline tuttavat teekonda pidi jooksmine on ikkagi teine spordiala Üllatavalt suureks käristasid praegused parimad testjooksjad vahe selle ajaga mis kunagi MMi mitmekordne medalimees seda rada täistempos orienteerunud on Umbes kaks minutit joosti ring kiiremini Kuigi arvatavasti

Original URL path: http://olle.server.ee/uudis.php?id=336 (2016-02-17)