archive-ee.com » EE » K » KUUSMEELT.EE

Total: 281

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • dodopitsa | Kuus meelt
    seda leiab päris paljudest kohtadest maailmas Pealegi on temal täiesti Loe edasi 22 jaan 2016 Restoranid kohvikud Söödav kaup dodopitsa kesklinn kojuvedu pitsa tallinn 0 Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused Ilutooted Käsitöö Kingiidee Kunstisõpradele Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Nutilahendused Poeskäigud Reisimine Restoranid kohvikud Söödav kaup Spaad ja hoolitsused Teenused Tooted Veebiostlemine Tagipilv burger burgerirestoran drfish enchantedforest garrarufa gustav gustavkoogid herlitz ilus johannabasford

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/dodopitsa/ (2016-02-16)

• kesklinn | Kuus meelt
    liiga ei tee ning nuudlite puhul saan alati kindel olla et tüdruk sööb piisavalt Nii me olime tänagi täpselt lõuna ajal Ülemistes ning tegime vahepeatuse Chis Loe edasi 19 okt 2015 Restoranid kohvikud chi hiinatoit kesklinn kiirtoit restoran tallinn ülemiste 0 Manuela Maitsete Maagia Maapealne paradiis on avatud Lagritsasõprade paradiis Eelmisel nädala teisipäeval teatas härra J et mul on nüüd lisaks novembrikuu kaheksateistkümnendale kuupäevale veel üks sünnipäev Nimelt avati sel päeval Solarise keskuses Eesti esimene lagritsapood Loomulikult hakkasin ma kohe üle kere kihelema ning ei jõudnud ära oodata millal ma seda paradiisi näen Uskuge mind Loe edasi 17 okt 2015 Poeskäigud Söödav kaup kesklinn lagrits manuelamaitsetemaagia paradiis solaris tallinn 0 Sushi Plaza Kui mu sõbranna poleks mind umbes kahe aasta eest sinna juhatanud oleks Sushi Plaza mulle tõenäoliselt tänaseni avastamata kuna ta asub sellise koha peal kust ma ei näe end mingil juhul ühtegi head söögikohta otsimas Ta on küll Narva maanteel mis iseenesest on ju täiesti kesklinn kuid just see lõik Loe edasi 14 okt 2015 Restoranid kohvikud kesklinn restoran sushi sushiplaza tallinn 0 Restoran PEPS Ühel õhtul sattusime härra J tüdruku ning kahe sõbrannaga PEPSi õhtut nautima Juba siis kui ta veel avatud ei olnud olime mõelnud et tahaks teada kuidas see uus südalinna restoran olema hakkab Kord mainis üks mu sõbranna kes PEPSile väga lähedal elab et temale on sealt mööda kõndides jäänud mulje justkui oleks Loe edasi 13 okt 2015 Restoranid kohvikud kesklinn peps restoran tallinn 0 Gustav Cafe ja kondiiter Ma võiksin nüüd siinkohal vabalt ka kirjutamise lõpetada ning usun et suur osa inimestest saaksid aru mida ma öelda tahtsin Ma olen täiesti müüdud Müüdud sellele maitsele Üldiselt ei pea ma end suureks koogisõbraks Sageli eelistan magusale koogile mõnd soolast ampsu ning pigem ütlen ära magustoidust kui veiselihapraest Siiski on Loe edasi 30 sept 2015

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/kesklinn/ (2016-02-16)

• kojuvedu | Kuus meelt

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/kojuvedu/ (2016-02-16)

• pitsa | Kuus meelt
    arvasime et teeme sulni õhtusöögi emba kumba kodus kokkame terve päeva Loe edasi 31 dets 2015 Restoranid kohvikud albastione itaaliaköök pitsa restoranid tallinn vanalinn 0 Restoran Rucola Eile hõikas mind mu väga hea sõbranna preili P ja pani süüks et mismõttes ma muudkui jagan oma kogemusi sellest kuidas ma ühes teises või kolmandas kohas pitsasid käin proovimas ja kas ma üldse tean kui ammu me temaga pole pitsat söönud ja et üldsegi on temal just praegu maailma kõige Loe edasi 31 okt 2015 Restoranid kohvikud koogid mustamäe pasta pitsa restoran rucola salat tallinn 0 Rimi poepitsad Kui mõned päevad tagasi proovisin sügavkülmutatud pitsasid mis oli mulle uus asi siis Rimi letipitsasid oleme perega korduvalt ostnud ja söönud Pitsa on hea vaheldus igapäevasele kasulikule toidule Ses suhtes et ta ei ole tervislikule toitumisele nii karm hoop kui burgerid kuid samas annab mõnusa vahepala mõõdu välja ning läheb kogu Loe edasi 25 okt 2015 Söödav kaup pitsa rimipitsa 7 Poepitsade katsetus Kõik itaallased ja muidu pitsateadlased gurmaanid palun pange nüüd kohe see lugu kinni ja tehke nägu et te pole midagi sellist näinud Enda vabanduseks pean ütlema et külmutatud pitsasid me reeglina kodus ei söö ning seega nendest ka suurt midagi enne

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/pitsa/ (2016-02-16)

• Kiirtoidurestoran Wok to Walk | Kuus meelt
    ühes sarnases kohas käisime Sees oli lahe kujundus mitte lihtsalt plastikust lauad ja istmed nagu tavapärastes kiirtoidurestoranides vaid oli ikka vaeva ka nähtud Seintel riiulid purgikestega ja palju taimi üle toidukoha Igal laual oli menüü ning toidud sai endale kokku panna kolmest koostisosast põhi nuudlid riis köögiviljad jne sisu lihad ja köögiviljad ning kaste Tükk aega valisime seal enne kui härra J leti juurde tellima läks Mina valisin täisteranuudlid veiseliha kirsstomatite ja kuuma Aasia kastmega härra J köögiviljad kanaliha ja magushapu kastmega ning tüdruk sai riisinuudlid kana ja magushapu kastmega Piltidel sama järjekorraga Toidud toodi lauda superkiirelt ma arvan et me ootasime mingi 5 minutit Ja nad saabusid taldrikutel mis oli samuti tore üllatus Ning pulgad Jess Toidud nägid head välja üldse mitte ei viidanud mingile superodavale kiirtoidukale Kõige paremini maitsesid härra J köögiviljad kogu muu kraamiga Kõik oli lihtsalt väga paigas Täpselt parasjagu maitset ja mõnus kaste mis sobis hästiküpsetatud köögiviljadega valatult Minu täisteranuudlid olid samuti head aga mitte nii head kui härra J toit Kastme puhul ma enne tellimist kahtlesin kas ikka julgen kuuma Aasia kastet võtta millel oli lausa kolm piprakauna märgitud Julgesin Tegelikult polnud see üldse nii terav Selles mõttes et ta oli küll terav aga kindlasti mitte kolme kaunaga seega ei tasu üldse karta täitsa tavaline tšilline kaste Tüdrukul nii hästi ei läinud tema nuudlid ja kaste ei sobinud omavahel kuidagi ja ta oma toitu ära ei söönudki Kana noppis välja ja midagi ikkagi süüa sai Ma kahtlustan et tegime tema puhul lihtsalt vale valiku kastme näol ning see polnud see mida ootasime Maitse asi Üldiselt üllatusime positiivselt ning jäime rahule Ühe roaga panime mööda aga kuna kastmed on alati selline riski peale minek siis arvan et selles ei saa restorani ennast süüdistada vaid ikka valesti tellijaid Päris tore koht oli tegelikult ja teenindus oli

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/2016/01/15/kiirtoidurestoran-wok-to-walk/ (2016-02-16)

• kiirtoit | Kuus meelt
    juhtume külastame ka Chi restorani Seda just seetõttu et sealt saab tavaliselt väga kiiresti toidu kätte rahakotile liiga ei tee ning nuudlite puhul saan alati kindel olla et tüdruk sööb piisavalt Nii me olime tänagi täpselt lõuna ajal Ülemistes ning tegime vahepeatuse Chis Loe edasi 19 okt 2015 Restoranid kohvikud chi hiinatoit kesklinn kiirtoit restoran tallinn ülemiste 0 Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/kiirtoit/ (2016-02-16)

• restoranid | Kuus meelt
    kirjuta mitte millestki muudkui tuubin aineid selgeks saada et eksamid ära teha Kohe kohe on kõik siis olen jälle Loe edasi 13 jaan 2016 Erilised kogemused Restoranid kohvikud musu nõmme restoranid restoranmusu tallinn uhiuus 1 Restoran Al Bastione Juba detsembri alguses leppisime preili P ga kokku et me peame kindlasti pühade ajal ühe õhtusöögi tegema et koos mõnusasti aasta lõppu nautida ja ilusad olla Planeerimise järgus me muidugi mõtlesime end palju kordi tublimateks kui reaalsus seda lubas ning lausa arvasime et teeme sulni õhtusöögi emba kumba kodus kokkame terve päeva Loe edasi 31 dets 2015 Restoranid kohvikud albastione itaaliaköök pitsa restoranid tallinn vanalinn 0 C F Hahn pubi Pärnus Jõulud on möödas blogi on vaikne olnud Nautisin minagi pühi ja arvuti juurde väga ei kippunud Küll aga juhtusime pühade ajal suure perega Pärnus Hahni pubisse sööma Olime härra J vanemate juures ning ühel õhtul otsustasime kuhugi välja õhtustama minna Pubi tundus võimalikest variantidest kõige mõnusam ja seega sai väljavalituks just Riia Loe edasi 28 dets 2015 Restoranid kohvikud hahnpubi pärnu pubi restoranid vanavillemikõrtsid 0 Restoran Toit s Juba umbes paari kuu eest plaanisime ühe hea sõbrannaga Toit s i sööma minna aga millegipärast jäi tookordne külastus meil ära Mõte jäi mulle siiski pähe mõlkuma ning ühel õhtul võtsime perega teekonna sinna lõpuks ette Astusime sisse ning et üks seltskond oli just mugavalt diivanitega lauast lahkunud jäin sinna kõrvale vaikselt seisma et kui Loe edasi 10 dets 2015 Restoranid kohvikud restoranid supp tallinn toits 7 Restoran Vapiano Kuigi Vapiano on juba üsna ammuavatud ja laialdaselt teada tuntud restoran väärib ta siiski kohta siin mu blogis Seda eelkõige mu enda kuuenda meele tõttu kuna minu ja härra J ajaloos on Vapianol väga oluline koht Kuidagi on juhtunud nii et oma suhte algusaastatel õhtustasime me kahekesi momentidel sageli just Foorumi Vaipanos kus Loe

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/restoranid/ (2016-02-16)

• vanalinn | Kuus meelt
    peame kindlasti pühade ajal ühe õhtusöögi tegema et koos mõnusasti aasta lõppu nautida ja ilusad olla Planeerimise järgus me muidugi mõtlesime end palju kordi tublimateks kui reaalsus seda lubas ning lausa arvasime et teeme sulni õhtusöögi emba kumba kodus kokkame terve päeva Loe edasi 31 dets 2015 Restoranid kohvikud albastione itaaliaköök pitsa restoranid tallinn vanalinn 0 Restoran Pegasus Eile õhtustasime sõbrannaga Pegasuses Mina ise polnud seal varem käinud kuid seltskonnast üks tüdruk oli ning julges teistelegi soovitada Broneerisime eelnevalt laua ning läksime üsna täpselt kohale Päris esimene mulje ehmatas mu natuke ära kui õuest tuppa olime astunud Kohe sissepääsu kõrval oli neiuke arvutiga kes meid tervitas ja broneeringut uuris Ütlesime Loe edasi 4 nov 2015 Restoranid kohvikud pegasus restoran tallinn vanalinn 0 Restoran Manna La Roosa Ühel jahedamapoolsel õhtul käisime perega Tallinna kesklinnas jalutamas ning kui magusaisu oli võimust võtnud otsustasime kuhugi kohvikusse astuda Leidsime end Manna La Roosa eest ning otsustasime seda proovida Kui uksest sisse jõudsime avastasime et oleme oma spontaanse otsusega väga väga hiljaks jäänud sest restoran oli puupüsti täis ning sinna ei oleks Loe edasi 27 sept 2015 Restoranid kohvikud kesklinn magustoidud mannalaroosa restoran tallinn vanalinn 1 Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/vanalinn/ (2016-02-16)