archive-ee.com » EE » K » KUUSMEELT.EE

Total: 281

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Restoran Lendav Taldrik | Kuus meelt
    peale Samosad olid täpselt sellised nagu me soovinud olime Hästi suured mõnusalt krõmpsud ja maitsekad Kõrval piparmündikaste Samosade söömisega sain kätte selle mida otsima olin läinud mu suu õhetas rohkest tšillist ja see tunne oli nii hea Ootasin juba millal saan kätte oma vürtsika karri Justkui samosa vürtsikusest veel vähe oleks olnud suutis härra J menüüst leida koha kus oli üles kutsutud eriti suuri tšillisõpru küsima teenindajalt lisakausikest tšilliga See kausike on pildil kõige parempoolne pisike topsike Koos topsikesega luges teenindaja meile sõnad peale et olgu me ekstra ettevaatlikud kuna tegemist on väga tugeva kraamiga Proovisime siis tasa ja targu ning me tõesti ei ole mitte midagi nii tugevat oma elus proovinud Piisas porgandiriba õrnalt sinna sisse kastmisest selleks et terve suu peas põleks Päriselt Täitsa huvitav oli Tüdruku pasta oli väga koorene juustune ja lapsene Mahedamaitseline ning täpselt selline lapsik ja hea Ülejäänud lauatäis toitu oli kaks rooga mis hõlmas kaks karriga liha kausitäis salatit kausitäis basmati riisi ja hunnik naani Seda oli a lot Nii kana kui ka lambaliha olid hästi mahlased ja pehmed Kastmega koos oli seda lausa lust lasta suus sulada Pärast mõnusalt vürtsiseid samosasid oleksin mina soovinud et mu karri oleks olnud vürtsikam aga härra J näiteks arvas et talle täiesti piisas sellest tulisest ja edasi oli päris hea natuke leebemal toonil jätkata Toit ei olnud vürtsitu kuid minu maitsemeel ootas seda suurt ja võimast Pistnud korra oma kahvliotsa sellesse tillukesse imepurki millest ka enne juttu oli ja seejärel taldrikul olevat toitu segades mu mure kadus Korraga muutus karri piisavalt tulitavaks Nüüd oli hea Me nautisime pearoogasid väga Kord tõstsime ühte liha siis teist Siis ampsasime pehmelt mõnusat basmati riisi ja hammustasime naani Tüdruk oli viimase üle eriti õnnelik Varsti meenus meile ka eelmine Lendava Taldriku külastus need samad emotsioonid need samad vürtsised maitsed need

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/2015/11/30/restoran-lendav-taldrik/ (2016-02-16)

• aasiatoit | Kuus meelt
    oma täiesti originaalset ideed et me võiksime kuhugi sööma minna Vahel Loe edasi 30 nov 2015 Restoranid kohvikud aasiatoit kalamaja lendavtaldrik restoran tallinn telliskivi tšilli vürtsikas 3 Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused Ilutooted Käsitöö Kingiidee Kunstisõpradele Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Nutilahendused Poeskäigud Reisimine Restoranid kohvikud Söödav kaup Spaad ja hoolitsused Teenused Tooted Veebiostlemine Tagipilv burger burgerirestoran drfish enchantedforest garrarufa gustav gustavkoogid herlitz

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/aasiatoit/ (2016-02-16)

• lendavtaldrik | Kuus meelt

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/lendavtaldrik/ (2016-02-16)

• tšilli | Kuus meelt

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/tsilli/ (2016-02-16)

• vürtsikas | Kuus meelt

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/tag/vurtsikas/ (2016-02-16)

• Restoranid / kohvikud | Kuus meelt | Lehekülg 2
    kuna me keegi polnud arvestanud pisiasjaga et on reede õhtu siis osutus laua leidmine pisut keerulisemaks kui olime arvanud Käinud ja helistanud läbi mitmed restoranid saime lõpuks Loe edasi 7 nov 2015 Restoranid kohvikud burger kristiine tallinn tondiresto 0 Restoran Pegasus Eile õhtustasime sõbrannaga Pegasuses Mina ise polnud seal varem käinud kuid seltskonnast üks tüdruk oli ning julges teistelegi soovitada Broneerisime eelnevalt laua ning läksime üsna täpselt kohale Päris esimene mulje ehmatas mu natuke ära kui õuest tuppa olime astunud Kohe sissepääsu kõrval oli neiuke arvutiga kes meid tervitas ja broneeringut uuris Ütlesime Loe edasi 4 nov 2015 Restoranid kohvikud pegasus restoran tallinn vanalinn 0 Restoran Rucola Eile hõikas mind mu väga hea sõbranna preili P ja pani süüks et mismõttes ma muudkui jagan oma kogemusi sellest kuidas ma ühes teises või kolmandas kohas pitsasid käin proovimas ja kas ma üldse tean kui ammu me temaga pole pitsat söönud ja et üldsegi on temal just praegu maailma kõige Loe edasi 31 okt 2015 Restoranid kohvikud koogid mustamäe pasta pitsa restoran rucola salat tallinn 0 Restoran Telliskivi 15 Täna käisime perega avastamas restorani millel nimi ja aadress ühtivad Telliskivi 15 Kui kodus ettepaneku tegin just seda restorani külastama minna teadis härra J kohe rääkida et vanasti oli samas majas üks kuulus kõrts mille parklat võis lugeda Eesti üheks kriminaalsemaks punktiks kus igal aastal oli kümneid kaklusi ja politseikutsungeid Tänaseks päevaks Loe edasi 26 okt 2015 Restoranid kohvikud kalamaja restoran tallinn telliskivi telliskivi15 2 Restoran Chi Sageli kui me tüdrukuga kahekesi Ülemiste keskusesse juhtume külastame ka Chi restorani Seda just seetõttu et sealt saab tavaliselt väga kiiresti toidu kätte rahakotile liiga ei tee ning nuudlite puhul saan alati kindel olla et tüdruk sööb piisavalt Nii me olime tänagi täpselt lõuna ajal Ülemistes ning tegime vahepeatuse Chis Loe edasi 19 okt 2015 Restoranid

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/category/restoranid-kohvikud/page/2/ (2016-02-16)

• Restoranid / kohvikud | Kuus meelt | Lehekülg 3
    oceansushi restoran sushi väikelinnad 0 Umami restoran Ühtelugu otsime härra J ga kahekesi sattudes uusi kohti kuhu sööma minna Ta on selles suhtes käpp ka et teab kõiki arvustusi ja nagu kusagil midagi head räägitakse siis läheme proovime ära Umami oli küll meie külaskäigu ajaks juba päris pikalt avatud kuid parem hilja kui üldse mitte Esialgu olin väga Loe edasi 9 okt 2015 Restoranid kohvikud mustamäe restoran tallinn umami 3 Ööbiku Gastronoomiatalu Juhtus nii et härra J vanematel oli pulma aastapäev ning et meil oli ka eelnevalt üks Ööbiku kinkekaart ootel siis läksime suure perega tähtpäeva sinna veetma Ega me väga ei teadnud mis meid ees ootab arvasime vaid et küllap ta üks fancy koht on kuhu igapäev ei satu Võtsime kaardi näppu Loe edasi 6 okt 2015 Erilised kogemused Restoranid kohvikud gastronoomiatalu kuimetsa ööbiku raplamaa restoran 0 Gustav Cafe ja kondiiter Ma võiksin nüüd siinkohal vabalt ka kirjutamise lõpetada ning usun et suur osa inimestest saaksid aru mida ma öelda tahtsin Ma olen täiesti müüdud Müüdud sellele maitsele Üldiselt ei pea ma end suureks koogisõbraks Sageli eelistan magusale koogile mõnd soolast ampsu ning pigem ütlen ära magustoidust kui veiselihapraest Siiski on Loe edasi 30 sept 2015 Restoranid kohvikud Söödav kaup gustav gustavkoogid kesklinn koogid tallinn 7 Restoran Manna La Roosa Ühel jahedamapoolsel õhtul käisime perega Tallinna kesklinnas jalutamas ning kui magusaisu oli võimust võtnud otsustasime kuhugi kohvikusse astuda Leidsime end Manna La Roosa eest ning otsustasime seda proovida Kui uksest sisse jõudsime avastasime et oleme oma spontaanse otsusega väga väga hiljaks jäänud sest restoran oli puupüsti täis ning sinna ei oleks Loe edasi 27 sept 2015 Restoranid kohvikud kesklinn magustoidud mannalaroosa restoran tallinn vanalinn 1 Restoran NO99 Paar päeva tagasi käisime sõpradega NO99 restoranis et natuke lobiseda ja samaaegselt kõhud täis süüa Mõned sõbrad olid seal juba eelnevalt käinud

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/category/restoranid-kohvikud/page/3/ (2016-02-16)

• Restoran Rucola | Kuus meelt
    seal juba päris kaua aega istunud mõned tadrikud olid ammu tühjad teised ootasid kaasapakkimist lapsed hakkasid jäätisesooviga kihelema kui saime oma jutuhoo sees aru et me pole terve igaviku teenindajat näinud Või eks me nägime ikka kui ta mööda restorani ringi käis aga meie juurde pole küll kordagi küsima tulnud kas kuidagi kasulik saab olla Läksime siis lastega otse jätsileti juurde ja lasime neil välja valida mida nad soovivad Kui teenindaja kutsusime saime aru et tegemist ei olnud mitte ainult sellisega kes meie laua oli unustanud vaid ka üsna nipsaka neiuga Lapsed olid rõõmsasti jäätisesorte valimas kui teenindaja neile üsna ebaviisakalt viskas et kui nad tegelikult ka jäätist soovivad siis peaksid eest ära minema et ta saaks neile seda anda Üsna üleolevalt ja nähvates nii et kõik tardusime hetkeks Okei Lapsed said jäätisepallid kätte ning me jäime preili P ga ootama taldrikutele järele tulemist et saaksime paluda ülejäänud pitsade kaasa pakkimist Ootasime mis me ootasime ei tuldud Lõpuks kutsus preili P ise teenindaja kohale ning küsis kas saaks pitsa kaasa võtta Teenindaja vastas jaatavalt ning tõi lauda ühe karbi ning lahkus Ok Mis seal ikka õige Eesti naine peab kõigega hakkama saama Kahepeale suutsime oma näpukestega kuidagi selle laguneva kraami siis karpi toimetada ning itsitasime et on ikka teenindus Et lastel oli jäätis alles pooleli ja meil preili P ga juttu jätkus otsustasime selle õhtu veelgi patusemaks teha ning suundusime kõrvalolevasse et cetera butiiki kooke tooma Mina valisin Red velveti preili P võttis Tiramisu ning suundusime oma lauda tagasi neid tee seltsis nautima Preili P väitis et ta Tiramisu oli jumalik Minu Red Velvet oli mürkmagus Ma mõistan et kook võibki magus olla aga ma ei tundnud seal mitte midagi muud kui ühte suurt suhkrut Esimesed ampsud olid nauditavad kuid pooleli ta lõpuks oma magususe tõttu kahjuks jäigi Jäätisega jäid

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/2015/10/31/restoran-rucola/ (2016-02-16)