archive-ee.com » EE » K » KUUSMEELT.EE

Total: 281

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Kuus meelt | Kuue meele katsetused ja kogemused
    muudkui tuubin aineid selgeks saada et eksamid ära teha Kohe kohe on kõik siis olen jälle Loe edasi 13 jaan 2016 Erilised kogemused Restoranid kohvikud musu nõmme restoranid restoranmusu tallinn uhiuus 1 Restoran Al Bastione Juba detsembri alguses leppisime preili P ga kokku et me peame kindlasti pühade ajal ühe õhtusöögi tegema et koos mõnusasti aasta lõppu nautida ja ilusad olla Planeerimise järgus me muidugi mõtlesime end palju kordi tublimateks kui reaalsus seda lubas ning lausa arvasime et teeme sulni õhtusöögi emba kumba kodus kokkame terve päeva Loe edasi 31 dets 2015 Restoranid kohvikud albastione itaaliaköök pitsa restoranid tallinn vanalinn 0 C F Hahn pubi Pärnus Jõulud on möödas blogi on vaikne olnud Nautisin minagi pühi ja arvuti juurde väga ei kippunud Küll aga juhtusime pühade ajal suure perega Pärnus Hahni pubisse sööma Olime härra J vanemate juures ning ühel õhtul otsustasime kuhugi välja õhtustama minna Pubi tundus võimalikest variantidest kõige mõnusam ja seega sai väljavalituks just Riia Loe edasi 28 dets 2015 Restoranid kohvikud hahnpubi pärnu pubi restoranid vanavillemikõrtsid 0 Kadaka Selveri halb teenindus ja soodushinnad Ükskord varem olen ma siin juba Kadaka Selverist juttu teinud Ja ühel korral hiljem olen oma hea südamega mõelnud et kas ehk tegin neile sellega liiga ja peaksin postituse eemaldama kuna teisi poekette pole ma blogis kajastanud Täna aga veendusin et ei ma ei ole neile liiga teinud sest teistes poekettides Loe edasi 17 dets 2015 Poeskäigud halbteenindus kadakaselver pood selver 0 Restoran Mimosa Eile õhtul pakkus härra J välja et võiksime Mimosasse minna Ma polnud sellisest kohast kuulnudki kuid usaldan reeglina ta ettepanekuid ja olin rõõmsasti nõus Eriti kuna meil oli täiesti vaba õhtu minna seekord kahekesi Mimosa asub väga omapärase koha peal Järve keskuse läheduses aga teiselpool raudteed Kohale sõitsime pilkases pimeduses Loe edasi 15 dets 2015 Restoranid kohvikud mimosa nõmme

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/ (2016-02-16)

• Minust ja blogist | Kuus meelt
    nägemused Aga nad on ikkagi kellegi subjektiivsed ütlemised läbi minu pintsli Samas saan lubada et need ütlemised on alati objektiivsed ja ausad selles mõttes et mitte kunagi ei ole nad teenusepakkuja poolt teadlikult kallutatud Ma kirjutan ainult seda mida tõesti kogesin ning mida tegelikult mõtlesin ja tundsin Vahel on need arvamused positiivsed vahel negatiivsed ja mõnikord täiesti keskpärased Ma loodan et minu kirjutistest saate natuke nõu ja abi valimisel Ma tean et ma ise sageli otsin arvamusi uute restoranide spaade juuksurite toodete you name it kohta Vahel on keeruline seda leida sest inimesed väga ei näita oma mõtteid avalikult Nüüd on üks koht kuhu kogunevad järjest mu kogemused Ma annan endast parima et siia tuleks koguaeg lisa ning siiralt loodan ja soovitan et kui teil on ka selle sama koha teenuse toote kohta midagi öelda siis palun hõigake kommentaariumis sõna sekka Niimoodi saabki ühest kogemusest mitu ning ühest seisukohast üldisem arvamus Ja kui te teate mõnda eriti chilli kohta või asja mida ma võiksin proovida siis andke julgelt märku äkki teengi ära Lisa kommentaar Tühista vastus Sinu e postiaadressi ei avaldata Nõutavad väljad on tähistatud ga Name Email Website Comment Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/minust-ja-blogist/ (2016-02-16)

• Kontakt | Kuus meelt
    e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused Ilutooted Käsitöö Kingiidee Kunstisõpradele Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Nutilahendused Poeskäigud Reisimine Restoranid kohvikud Söödav kaup Spaad ja hoolitsused Teenused Tooted Veebiostlemine Tagipilv burger burgerirestoran drfish enchantedforest garrarufa gustav gustavkoogid herlitz ilus johannabasford jõulukingiidee kadaka kalahoolitsus kalamaja kesklinn kiirtoit kohvik koogid koolikott kunst käsitöö lastekaup lastele loosimine magustoidud mannalaroosa mustamäe no99 nõmme pasta pitsa pliiatsid ranits restoran restoranid selver spa sushi tallinn

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/kontakt/ (2016-02-16)

• Kutsu mind testima! | Kuus meelt
    proovida võiks on küllalt lai Elan küll Tallinnas kuid meelsasti sõidan siia ja sinna üle Eesti Kirjuta mulle elin kuusmeelt ee NB Enne kui kirjutad mõtle enda jaoks läbi kas oled nõus et kirjutan oma kogemusest avalikult igal juhul olgu see siis positiivne või negatiivne Comments are closed Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused Ilutooted Käsitöö Kingiidee Kunstisõpradele Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Nutilahendused

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/kutsu-mind-kulla/ (2016-02-16)

• Lotte kohvik Mustamäe keskuses | Kuus meelt
    on äge mõte Sellist asja ei olegi ju enne tehtud et on söögikoht ainult laste vaatevinklist lähtudes Mitte kohvik kus on ka lastenurk vaid on lastemaa kus on ka kohvik Äge Selle mõtte eest igatahes kümme punkti Tüdruk valis omale kiirelt toidu välja ja läks mängima Rohkem me teda ei kohanud enne kui toit lauda toodi Menüüd olid üsna rikkalikud selles mõttes et nii lastele kui suurtele oli päris palju erinevaid valikuid mida tellida Hoolikamal vaatlusel selgus et paljud road tegelikult kattusid laste ja suurte menüüdes Aga jällegi tore oli see et ka lastele oli mitmeid erinevaid valikuid mitte ainult friikad kas viinerite või lihapallidega Tüdrukule tellisime lihapallisupi mina endale praetud kitsejuustu kuskussi ja salatiga ning härra J soovis pannkooke suitsusingi paprika ja juustuga Väga meeldiv teenindaja lubas et toitudega peaks minema 20 25 minutit me ootasime 35 Tegelikult polnud üldse hullu sest kohvik oli tõesti rahvast väga väga täis ja me nägime kuidas kõik teenindajad muudki laudade vahel lippasid ja ükski neist ei passinud niisama Näha oli et tehti kõvasti tööd ning vähemalt meie teenindaja oli küll ääretult armas ja sõbralik omal multikategelase riided seljas Toitude saabumisega tuli kahjuks see osa milles pidime pettuma Koht oli super teenindus oli super ja me olime väga mõnusasti meelestatud Lotte kohvik oleks lihtsalt suurepäraselt vinge koht kui nüüd selle köögi osa sama marudalt käima saaks kui kogu muu asi käib Ses mõttes et sisustus on tehtud kontseptsioon on olemas turundus töötab inimesed on tööle valitud ja nad teevad oma asja hästi aga edasi peab jätkusuutlikuks jääma ka köögipool mis perekonnad uuesti ja uuesti tagasi tooks Meie toidud meid kahjuks ei veennud Tüdruku supp oli lauda jõudes täiesti külm No ikka külm külm mitte lihtsalt parajalt soe et sööma hakata Õnneks pole laps meil väga pirtsutaja tüüp ja laseb koduski vahel enda toidu

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/2016/02/15/lotte-kohvik-mustamae-keskuses/ (2016-02-16)

• Lastele | Kuus meelt
    päritolu kohta küsides saime vastuseks et see on kuskilt välismaalt toodud ning Eestis ei ole taolist nähtud Tegemist oli pisikeste plastikust mummukestega mida sai šabloonidele laduda ning seda kuju omakorda läbi küpsetuspaberi Loe edasi 4 dets 2015 Kingiidee Lastele Poeskäigud Tooted ironingkit jõulukingiidee lastele mänguasjad tiger 2 Jõulukingiidee 1 Koolikott Herlitz motion Sügis on küll sel aastal tavatult pikale veninud lund ei ole ja külmakraade samuti mitte kuid kalender teab et juba mõne päeva pärast hakkavad päkapikud käima ning jõuludeni on vaid loetud nädalad Kuidas ma ka püüaksin jõule ja ostlemismaaniat mitte ühte purki panna siis reaalsus on ikkagi see et kingituste Loe edasi 27 nov 2015 Kingiidee Lastele Tooted anobion herlitz herlitzmotion jõulukingiidee koolikott lastekaup ranits 0 Iseliimuv helkurkangas Pime aeg on jälle käes ja sellega koos vajadus kõik helkurid üle lugeda Meie peres on see alati parasjagu stressirohke periood kuna eelmisel aastal soetatud kümned ja kümned helkurid on kuhugi jalutama läinud ning tuleb uued osta Ja ega ostmisestki sageli kasu suurt ei ole kuna ka hommikul riputatud helkur Loe edasi 24 nov 2015 Lastele Tooted helkur iseliimuvhelkur ohutus olenähtav talveaeg 0 Screen Time laste nutiseadme kasutuse piiraja Tõenäoliselt ma ei liialda kui ütlen et enamik väikeste koolilaste vanematest püüavad maadelda sellega et nende võsukesed veedavad liigselt aega oma nutitelefonidega mängides Sama küna ees olin ka mina kui enne lapse kooliminekut kinkisime talle päris oma nutitelefoni Enne ostu sooritamist muidugi püüdsime seda probleemi ka ette näha ning korraks isegi Loe edasi 29 okt 2015 Lastele Nutilahendused android äpid nutitelefon rakendused screentime screentimelabs 0 Jeva Beginners koolikott Eelmisel aastal läks mu tüdruk esimesse klassi ning nagu suurem osa lapsevanemaid olin ka mina suure küsimuse ees et mis kott see kõige parem on Teinud natuke eeltööd oli valik kindel Jeva Beginners Otsuse tegemine ei olnud sel korral raske kuna koheselt jäid

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/category/lasteasjad/ (2016-02-16)

• Lastetoad ja lustimised | Kuus meelt
    sama tore kui sünnipäevapidu Nii me Loe edasi 15 veebr 2016 Lastele Lastetoad ja lustimised Restoranid kohvikud lotte lottekohvik lottemaa mustamäe mustamäekeskus tallinn 0 Sünnipäevamatk Harku metsas Meie tüdrukul on sünnipäev kesksuvel mistõttu oleme igal aastal sama küna ees kuidas suvele vääriliselt sünnipäeva pidada Tõsi on see et kuigi küsimus on igal suvel päevakorral siis tegelikkuses oleme pidanud korduvalt võimaluste vähesuse tõttu alla vanduma ning läinud ikkagi pidu pidama mängutubadesse Tallinnas lihtsalt on ääretult keeruline midagi toredat Loe edasi 11 okt 2015 Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Teenused giid harkumets loodus matkarada studiovirdis sünnipäev 0 Planeedi mängutuba Kui sul on algkooliealine laps siis tõenäoliselt oled sa läbi käinud suurema osa oma linna valla mängutubadest Mina ka Tallinnas on vähe neid kuhu veel juhtunud ei ole mõnedes olen käinud lausa korduvalt ja korduvalt Kuna minul on nad kõik aga aastate peale ära jaotatud siis ei julge igaühe kohta enam Loe edasi 5 okt 2015 Lastele Lastetoad ja lustimised fun lastele mängutuba planeedituba sünnipäevad tallinn 0 Jälgi blogi ja telli e kiri Email Rubriigid Elektroonika Eriarstid Erilised kogemused Ilutooted Käsitöö Kingiidee Kunstisõpradele Lastele Lastetoad ja lustimised Looduskaunis Nutilahendused Poeskäigud Reisimine Restoranid kohvikud Söödav kaup Spaad ja hoolitsused Teenused Tooted Veebiostlemine Tagipilv burger

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/category/lastetoad-ja-lustimised/ (2016-02-16)

• Restoranid / kohvikud | Kuus meelt
    mitte midagi ja ei kirjuta mitte millestki muudkui tuubin aineid selgeks saada et eksamid ära teha Kohe kohe on kõik siis olen jälle Loe edasi 13 jaan 2016 Erilised kogemused Restoranid kohvikud musu nõmme restoranid restoranmusu tallinn uhiuus 1 Restoran Al Bastione Juba detsembri alguses leppisime preili P ga kokku et me peame kindlasti pühade ajal ühe õhtusöögi tegema et koos mõnusasti aasta lõppu nautida ja ilusad olla Planeerimise järgus me muidugi mõtlesime end palju kordi tublimateks kui reaalsus seda lubas ning lausa arvasime et teeme sulni õhtusöögi emba kumba kodus kokkame terve päeva Loe edasi 31 dets 2015 Restoranid kohvikud albastione itaaliaköök pitsa restoranid tallinn vanalinn 0 C F Hahn pubi Pärnus Jõulud on möödas blogi on vaikne olnud Nautisin minagi pühi ja arvuti juurde väga ei kippunud Küll aga juhtusime pühade ajal suure perega Pärnus Hahni pubisse sööma Olime härra J vanemate juures ning ühel õhtul otsustasime kuhugi välja õhtustama minna Pubi tundus võimalikest variantidest kõige mõnusam ja seega sai väljavalituks just Riia Loe edasi 28 dets 2015 Restoranid kohvikud hahnpubi pärnu pubi restoranid vanavillemikõrtsid 0 Restoran Mimosa Eile õhtul pakkus härra J välja et võiksime Mimosasse minna Ma polnud sellisest kohast kuulnudki kuid usaldan reeglina ta ettepanekuid ja olin rõõmsasti nõus Eriti kuna meil oli täiesti vaba õhtu minna seekord kahekesi Mimosa asub väga omapärase koha peal Järve keskuse läheduses aga teiselpool raudteed Kohale sõitsime pilkases pimeduses Loe edasi 15 dets 2015 Restoranid kohvikud mimosa nõmme restoran restoranmimosa tallinn 0 Restoran Toit s Juba umbes paari kuu eest plaanisime ühe hea sõbrannaga Toit s i sööma minna aga millegipärast jäi tookordne külastus meil ära Mõte jäi mulle siiski pähe mõlkuma ning ühel õhtul võtsime perega teekonna sinna lõpuks ette Astusime sisse ning et üks seltskond oli just mugavalt diivanitega lauast lahkunud jäin sinna kõrvale vaikselt seisma et

Original URL path: http://kuusmeelt.ee/category/restoranid-kohvikud/ (2016-02-16)